Hallo, Ik ben eigenaar van een rijksmonument uit 1870 en het balkon heeft aandacht nodig. Ik heb het idee dat het aan het verzakken is en ook is de bekleding aan de bovenzijde is niet meer waterdicht. Door de vorige eigenaar is EPDM aangebracht. Graag zou ik dit willen laten herstellen en constructief het balkon weer in orde maken. Tot op heden zijn de lokale reguliere aannemers niet enthousiast in deze herstel werkzaamheden. Het liefst werk ik met een aannemer die ervaring heeft met monumentale constructies (balkon). Heeft iemand ervaring met een goede aannemer? Het liefst in Brabant (omgeving Breda) en anders daarbuiten. Alle tips zijn welkom. Alvast bedankt. Mvg, Stijn

Jeroen Hulsen
Jeroen Hulsen
Je kan even kijken of het balkonnetje van hout of iets anders is gemaakt. Als het van hout is kun je ook een timmerman vragen. Het balkonnetje op mijn profielfoto heb ook vernieuwd inmiddels, dat was van hout. Ik heb de bovenkant trouwens met zink bekleed Stijn.
Roel van de Kerkhof
Roel van de Kerkhof
Hoi Stijn, Ik heb de restauratie van mijn woning uit laten voeren door Balemans uit Breda. Zij hebben veel kennis van werkzaamheden aan monumenten.

inloggen of registreren om te reageren.