Beste. We zijn sinds februari eigenaar van gemeente monument aan Oranjeplein 13. De voorzijde heeft te maken met afbladderende verf. Hout schijnt volgens keuring nog goed te zijn. We zoeken wel een goede schilder om de hele voorzijde met weer op niveau te brengen. Het zijn 3 verdiepingen en ook de zijkant heeft nog wat stukjes die aandacht vragen
Onze monumenten op de Paasheuvel in Vierhouten worden keurig onderhouden door de firma Schunselaar uit Dronten, die ook Het Loo in Apeldoorn schilderen.