Ronald
Ronald
Die puntjes zie je niet behalve als je er heel dichtbij gaat staan. Op dit moment is een bedrijf bezig alle ramen (600!) van het Escher museum in Den Haag te vervangen door vacuumglas (Fineo). In het souterrain bij de garderobe en het restaurant kun je het resultaat goed zien.
Ronald
Ronald
Ik heb nog geen ervaring. Ben bezig met een traject om samen met meerdere eigenaren in ons appartementencomplex vacuĆ¼m glas aan te schaffen. Gaat helaas voor deze winter geen soelaas meer bieden in verband met levertijden.
Nadja Keuter
Nadja Keuter
Wij hebben dit onlangs laten plaatsen op de bovenverdieping. Ik kan nog niet zoveel zeggen over de warmte aangezien het tot nu nog behoorlijk warm was buiten, maar qua geluid scheelt het al enorm.
Jeroen Hulsen
Jeroen Hulsen
Ik ben zelf in het museum van Escher geweest om ondermeer hiernaar te kijken en heb ook de fabrikant hiervan gesproken. AGC heeft een volledig ander proces van vacumeren en produceren als de anderen in de markt. Het klopt inderdaad dat het geluid aanmerkelijk minder is. De isolatiewaarde is vergelijkbaar met triple glas en de verwachte levensduur is veel langer. Denk dan aan minstens het dubbele, maar waarschijnlijk beter. Prijzen liegen er niet om maar de minimale calculatiemaat is een stuk kleiner als van "normaal" isolatieglas.

inloggen of registreren om te reageren.