Natalie Bogtman
Natalie Bogtman
Hallo, Met 3 stellen hebben wij een Haarlems (gemeente) monument gekocht; Edelweiss. De eerste fase gaan we zelf onder handen nemen, het leeg halen van alle 'rommel' aan het monument, denk aan twee (!) verlaagde plafonds per etage, latjes en tengels die later zijn toegevoegd. De twee fase start in april. Dan komt de aannnemer er in om alle 3 de woningen casco op te leveren, met oog op duurzaamheid en behoud van originele status van het pand. En de derde fase eind 2023, gaan de bewoners (wij de 3 stellen) zelf verder afbouwen met hulp van de aannemer. Voor de verbouwing zouden wij graag tips krijgen voor subsidie adviseurs die dit voor ons zouden willen oppakken. Dus aanbevelingen zijn welkom! :)
Martin Lette Architect
Martin Lette Architect
Hallo Natalie, Dat ziet er heel spannend uit. Ik kan jullie wel eventueel helpen met het maken van de juiste tekeningen. met vriendelijke groet, Martin Lette
AlexC
AlexC
Goedemorgen, Mijn naam is Hetty Claassen en ben belastingadviseur. Wij wonen zelf in een Rijksmonument dat we geheel hebben gerestaureerd. Kennis en kunde is aanwezig om jullie te helpen. Ik zou graag wel willen weten wat jullie precieze vragen en plannen zijn. Hieruit volgen dan uiteraard de mogelijkheden. Groeten, Hetty

inloggen of registreren om te reageren.