Hi community, Ik heb het volgende te delen omtrent de verbouwing van mijn tuin. Pand is sinds kort opgedeeld in 3 stukken grond. Ik wil graag mijn erf afschermen door een schutting te plaatsen. Ik woon op een dijk en heb een stuk tuin op deze hoogte, waarna de tuin afloopt (6-7m hoogteverschil) en grenst aan het water. Ik ervaar soms overlast omdat het een populaire op-en-afstapplek is voor passagiers van bootjes. Ook wil het gebeuren dat er mensen komen vissen, in mijn tuin. Maak ik kans om een schutting te plaatsen, of doen ze hier ook moeilijk over? Hoe zit het met een schuur? Ik heb momenteel geen schuur en wil deze bij het water plaatsen. De schuur zelf zal geen hinder geven voor het aanzicht van het pand omdat het 6 meter lager staat dan het pand, maar toch, kunnen ze hier moeilijk over gaan doen? De buren hebben ook een schuur. Tot slot, misschien de leukste van allemaal, ik zou graag een hottub willen plaatsen op dezelfde hoogte van het pand, niet aan het water dus. Hebben mensen hier ervaring mee? :D Mijn dank is groot, Govert
Pieter Leffers
Pieter Leffers
U kunt hier het beste informatie inwinnen bij uw gemeente. Realiseer u dat de gemeente kan eisen dat u alles weer af moet breken als u aan het bouwen slaat en de gemeente het op die plek niet wil hebben.

inloggen of registreren om te reageren.