Hallo, Ik ben Priscilla de Graaf en sinds oktober 2020 één van de trotse eigenaren van een stolpboerderij uit 1870. Samen met mijn zus en haar gezin zijn mijn man, kinderen en ik gaan wonen in onze droom. Helaas hebben wij de pech dat de gemeente de afgelopen 1,5 jaar bezig is geweest met wegwerkzaamheden waardoor wij schade aan ons huis hebben opgelopen. We zijn inmiddels met de rechtsbijstandsverzekering bezig om de gemeente hiervoor aansprakelijk te stellen. Nu moeten wij een offerte laten uitbrengen door een gerenommeerd aannemer voor het herstellen van de schade. Heeft één van jullie een tip van een dergelijke aannemer? Wij zijn (nog) helemaal niet bekend in deze wereld van de stolp. Ik hoop op jullie adviezen/reacties. Alvast bedankt!! Met vriendelijke groet, Priscilla de Graaf Oosthuizen
Ronald
Ronald
Voor Stolpboerderijen moet je bij Pronk Bouw BV zijn. Zij zijn gecertificeerd restauratie-aannemer en komen uit de omgeving. Kijk ook voor meer informatie bij Stichting ERM voor deskundige informatie

inloggen of registreren om te reageren.