maartje breuls
maartje breuls
Hallo! Sinds bijna 3 jaar wonen wij in een gemeentelijk monument in Gooise Meren. Na een lange procedure is eindelijk de omgevingsvergunning verleend om onze woning te mogen gaan verbouwen/ verduurzamen etc. Nu ben ik mij aan het verdiepen in financieringsmogelijkheden. Wij wonen al in de woning dus zullen eea ook gefaseerd aanpakken. Wij wonen in de provincie Noord Holland - heeft iemand binnen deze groep ervaring met een lening via het restauratiefonds binnen de provincie Noord Holland? Er is mij verteld dat het beschikbare potje om van te lenen zeer beperkt is. Ik ben een beetje bang voor een lang voortraject en dat dan vervolgens het potje op is.,... En ook ben ik benieuwd naar de praktijk werkt als je eenmaal een lening hebt? Hoe werkt dit in combinatie met de gemeente en afstemming? Ben je bijvoorbeeld nog meer verplicht de gemeente te betrekken bij alle acties die je onderneemt of is dat niet meer dan anders? Ik ben benieuwd naar jullie reactie(s). groet M
Eric Weder
Eric Weder
Bij subsidie spreek je een potje aan, is die leeg, heb je pech. Bij de NRF lening is daar geen sprake van. Dus inderdaad gewoon even bellen, dan heb je zo alle info die je nodig hebt.

inloggen of registreren om te reageren.