antonio.reche
antonio.reche
Beste monumenteigenaren, Voor mijn afstudeeronderzoek ben ik bezig met het ontwikkelen en testen van een eerste concept voor een website die monumenteigenaren kan helpen bij gepland onderhoud aan hun woning. Uit mijn onderzoek blijkt dat veel eigenaren informatie over vergunningen, subsidies en geschikte experts als versnipperd, complex of lastig vindbaar ervaren. Daarom onderzoek ik een mogelijk concept waarbij u als eigenaar uw postcode invult en aangeeft welk onderhoud u wilt uitvoeren, bijvoorbeeld schilderwerk, dakonderhoud, gevelherstel of verduurzaming. Op basis daarvan zou u een persoonlijk stappenplan krijgen met informatie over mogelijke vergunningen, relevante subsidies en passende experts of uitvoerders voor uw situatie. Het concept bevindt zich nog in een vroege fase. Daarom ben ik vooral benieuwd naar de eerste reactie van monumenteigenaren: is dit herkenbaar, zou dit kunnen helpen, en wat zou er beter moeten? Heeft u een monumentale woning of ervaring met onderhoud aan een monument? Dan zou u mij enorm helpen door kort deze enquĂȘte in te vullen: https://qualtricsxmpd4w92kz7.qualtrics.com/jfe/form/SV_9RCVKr0a1kpxrN4 Het invullen kost maar een paar minuten. Ook een korte reactie helpt al om het concept verder aan te scherpen. Alvast hartelijk dank voor uw tijd en hulp! Met vriendelijke groet, Sara Vervoorn Vierdejaarsstudent Business Innovation aan Avans Hogeschool Afstudeerstagiair bij Futures Lab Tilburg

inloggen of registreren om te reageren.