Beste. We zijn sinds februari eigenaar van gemeente monument aan Oranjeplein 13. De voorzijde heeft te maken met afbladderende verf. Hout schijnt volgens keuring nog goed te zijn. We zoeken wel een goede schilder om de hele voorzijde met weer op niveau te brengen. Het zijn 3 verdiepingen en ook de zijkant heeft nog wat stukjes die aandacht vragen
Maarten en Myhra plaatste in Onderhoud en restaureren
4 weken geleden
Openbaar
inloggen of registreren om te reageren.