John Nijhuis
John Nijhuis

Misschien de moeite waard om even te kijken www.cultureelerfgoedenschede.nl

Ina Roeterdink
Ina Roeterdink

Dag John, dank voor de tip! Vorige week een van de mooie plekken in Enschede bezocht, namelijk vliegveld Twente vanwege de voorstelling HannavanHendrik. En sprak daar de nieuwe erfgoedambtenaar van Enschede. Veel kansen voor mooie samenwerking :-)

John Nijhuis
John Nijhuis

Hallo Ina, Dank voor je reactie. Vliegveld Twente is een ingewikkeld dossier met veel partijen en gemeenten die hierover meepraten en soms zelfs meebeslissen. Op dit moment is er nog geen enkel gebouw op de vliegbasis met de status van gemeentelijk of Rijksmonument. De gemeente Enschede laat nogal wat steken vallen als het om het instandhouden van monumenten. Wij zijn op dit moment bezig met een publicatie over de ontwikkelingen van de vliegbasis en haar monumentale status. Later daarover meer. De voorstelling van HannavanHendrik heb ik zelf niet gezien maar mijn vraag is kan iemand uit Amersfoort dit wel volgen?? Twents is voor mij al moeilijk genoeg ofschoon ik een rasechte Tukker ben. Hierbij nog even een beginnersoefening. ( zie de bijlage)
Hartelijke groet,
John Nijhuis


inloggen of registreren om te reageren.