Isis Knuvers

Beste communityleden,

Het is al een beetje laat, maar ik wil jullie graag een gelukkig 2020 wensen namens Team Community. Het jaar 2019 eindigde voor ons erg goed met het binnenhalen van het 1000ste lid! Zij heeft inmiddels bericht ontvangen en mag gaan overnachten in een kerk van Heilige Nachten.

Wij zijn ontzettend trots op de groei die de community doormaakt en we hopen in 2020 nog veel meer monumenteigenaren te kunnen helpen met antwoorden op vragen en met leuke en nuttige contacten. Op dit moment worden de bijeenkomsten voor dit jaar voorbereid, de eerste zal dit voorjaar zijn, jullie lezen hier snel meer over!

Ik zelf zal er niet meer bij zijn... want ik heb per 1 februari een nieuwe baan buiten de monumentensector. Daarom wil ik jullie bij deze hartelijk bedanken voor al jullie enthousiasme en mooie bijdragen op dit platform, en tijdens de bijeenkomsten. Het was inspirerend om jullie te ontmoeten. Ik vergeet vast mensen, maar ik denk onder andere aan onze enthousiaste leden vanaf (bijna) het eerste uur en vaste on- en offline bijdragers [~128] [~105] [~82] [~23] [~24] [~104] [~339] [~33] [~25] [~163] [~37] [~518] [~612] onze vrienden van de stolpencommunity [~168] en vele anderen!! Bedankt allen!

Ik wens jullie en al jullie prachtige bijzondere monumenten alle goeds voor de toekomst, met jullie bevlogenheid en alle kennis die hier aanwezig is, moet dat toch goed komen. [~11] [~7] [~17] [~12] en nieuw teamlid [~964] staan voor jullie klaar bij alle vragen over de community/het platform/de bijeenkomsten. Veel succes, samen weten jullie ontzettend veel!

Hartelijke groeten,
Isis