Marjan en Jeffrey
Marjan en Jeffrey

goede avond allen,

Wij zijn jeffrey en marjan en zijn bezig met een aankoop van een stolp.
We weten dat het niet zomaar een pand is om te kopen, er komt veel bij kijken en nemen ons daar ook de tijd voor
Wie zou ons kunnen vertellen waar je het beste een hypotheek kan afsluiten ivb een stolpboerderij uit 1800
Er zit geen agrarische bestemming op.
De rede hiervan is dat niet alleen de rabobank iets kan betekenen maar dat er vast ook wel andere bedrijven zijn.
Andere informatie zou ook zeer welkom zijn.

We vernemen graag reacties

vriendelijke groet

jeff en marjan

Jaap en Ria Vaarkamp
Jaap en Ria Vaarkamp

Hallo Jeffrey en Marjan,

Bij het Restauratiefonds kun je een hypotheek krijgen van 1% voor de onderhoudskosten van het monument. Maar dan kun je voor de kosten geen subsidie meer aanvragen. Het is het één of het ander sinds dit jaar.
Ook voor een lening van de andere kosten kun je bij het Restauratiefonds terecht, ik zie zelfs dat dit ook tegen 1,4% voor 5jaar vast kan.

Ook is het mogelijk om hypotheek advies bij een onafhankelijke hypotheekverstrekker te verkrijgen. HIj of zij kan jullie dan maatwerk verkopen. Wij hebben dit gedaan bij van Egdom verzekeringen uit Ederveen. Maar dat is een beetje uit de richting voor jullie denk ik.

In jullie situatie zou ik eerst eens in gesprek gaan met het Restauratiefonds. Succes met het rekenwerk.

Nadja Keuter
Nadja Keuter

Hallo Jeff en Marjan,

Neem gerust even telefonisch contact met ons op voor informatie.
Wij zijn bereikbaar op (088) 253 90 20.

Hartelijke groet,
Nadja Keuter
Restauratiefonds


inloggen of registreren om te reageren.