Dag allemaal, Laat ik me aan u voorstellen, ik ben Kirsty, 42 jaar. Samen met 2 andere kleine gezinnetjes hebben wij het volgende plan; Wij zijn al geruime tijd op zoek naar een stolpboerderij in Noord-Holland met een mooi stuk grond erbij, liefst in de buurt van de duinen. Wij willen die stolp verbouwen, zo duurzaam mogelijk, zodat daar 3 kleine gezinnen in kunnen wonen. Het erf zouden we graag gezamenlijk delen, we willen ook een gezamenlijke tuin –ingericht naar de ideeën van permacultuur- met een natuurlijke zwemvijver. Omdat we de stolp zo duurzaam mogelijk willen verbouwen, mag de stolp in verval zijn. Via de stichting Red de stolp ben ik op deze community terecht gekomen. Wie weet heeft een van jullie zicht op een vervallen stolp die door ons van de ondergang gered kan worden? Ideeën en tips zijn van harte welkom! Groeten!
willie
willie
Wat leuk dat je direct reageert! Fijn. Het is inderdaad een gaaf en ambitieus plan en een lange zoektocht, maar we gaan er gewoon voor! Het zou heel fijn zijn om bij die familie te kunnen kijken en ideeën op te doen. Ik ga erachteraan, groeten Kirsty
bouke_koopman
bouke_koopman
Hoi Kristy, Ik heb geen lokatie voor je maar wel een oud vierkant gedemonteerd liggen die je eventueel zou kunnen overnemen. Groeten Bouke Koopman.

inloggen of registreren om te reageren.