Marieke Bosma
Marieke Bosma
Speciaal voor alle leden van de Monumenten Community: 1 juli online bijeenkomst ‘vraag me alles’ over het thema onderhoud en restauratie Monumenten hebben bewezen dat ze wel enige tijd meegaan. Belangrijk is dan wel dat u uw monument goed onderhoud. Dat voorkomt schade en verval en bespaart kosten. Maar wat is nu goed onderhoud en hoe te handelen wanneer een restauratie nodig is? Uw vragen zijn belangrijk dus stel ze tijdens de bijeenkomst of stuur ze nu vast in. Op 1 juli organiseert de Monumenten Community de eerste online ‘vraag me alles’-bijeenkomst over het thema onderhoud en restauratie. Deze bijeenkomst is alleen voor leden van de Community. We gaan met 2 experts op dit gebied in gesprek, te weten Gertjan Zijp, adviseur instandhouding monumenten bij de MonumentenWacht Utrecht en Eelco Dijkstra, adviseur monumentenzorg gemeente Amersfoort. Zij stellen zich voor, behandelen de vragen die u vooraf heeft ingestuurd en vragen die u tijdens de bijeenkomst stelt. Wanneer: 1 juli om 19.30 uur Aanmelden kan tot en met: 25 juni Waar: online Kosten: gratis deelname Hoe deel te nemen: Deelname is eenvoudig en gratis. U volgt de bijeenkomst online, comfortabel van achter uw pc, laptop of tablet. Meld u aan door een mail te sturen naar community@restauratiefonds.nl, onder vermelding van ‘vraag me alles’ 1 juli, uw naam en e-mailadres. U ontvangt vervolgens per mail een bevestiging en duidelijke instructie. Doet u mee? Vul dan uw profiel aan met een foto en tekst. Zo weten andere leden wie u bent en u weet wie zij zijn, handig toch? Heel graag tot dan! Team Community

inloggen of registreren om te reageren.