Dag allen, Alvast mijn excuses aan de puristen onder ons! Onze stolp is toe aan een grondige renovatie en ik maak van de gelegenheid gebruik om out-of-the-box te denken (we hebben helaas nog steeds geen pot met goud gevonden). Onze stolp is niet beschermd, we hebben dus behoorlijk de vrije hand. Het is thans een schuur maar wordt omgebouwd en bij ons huis betrokken. Het dak van onze stolp (14x24m) is hard aan vervanging toe (pannen en sporen). Ik wil van de gelegenheid gebruik maken om te kijken naar een alternatief om dit dak op te bouwen. Een van de alternatieven is een sandwichpanelen dak welke gedekt kan worden met dakpannen. Met een RC tot 8,1m2K/W en in lengtes tot 26m lang en 1m breed leverbaar. Is er iemand in dit forum die hier ervaring in heeft? grt, Barend

nico bouwes
nico bouwes
goedemiddag, net lid van deze club dus wat late reactie - ik weet dat Falk panelen uit Ede ook dit soort panelen levert - zij kunnen oa overspanning ed voor je uitrekenen.
Barend
Barend
Dag Nico, bedankt voor je reactie. Ik heb ook contact gehad met Falk gehad en het lijkt me een technisch en financieel goed alternatief voor een traditioneel dak. Ik was benieuwd of iemand er ervaring mee heeft op een stolp. Weet u er iets meer van? grt, Barend

inloggen of registreren om te reageren.